maandag 18 februari 2013

about me

hey ik ben het ik wil wat over mezelf vertellen
ik ben lisa(lifewithlisa)ik ben 14 jaar ,ik verjaar 24 mei en ik woon in belgie.ik heb youtube en twitter ik ben fan van:youtube,rihanna,cheerleaders en zoveel meer,ik ga ook graag naar pretparken zoals walibi en andere ik zit vanaf september in het 3de  middelbaar en ik heb al heel veel vrienden ik ga ook graag naar de albert heijn,action,hema,kruidvat,big bazar en nog andere winkels.ik heb een hele doos vol met make up .mijn ouders weten  dat ik deze blog heb en  niet dat ik youtube heb.ik eet heel graag friet,ships,koeken,bananenshocolade,kaaskroketten en meer.ik kan wel uren over mezelf vertellen maar dan ben ik lang aan het schrijven :)nu weten jullie meer .heb je vragen ? LAAT DAN ACHTER OP MIJN BLOG,TWITTER .hou je klaar want er komt binnekort een artikkel van esence make up op mijn blog te staan.nog veel plezier.xoxo musaloverful ps hier is een foto:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten