dinsdag 2 april 2013

labbelo fruity shine strawberry

hoi allemaal ik heb een zomer shoplog opgenomen hij staat nu nog niet online hij is juist aan het uploaden de video kan je op mijn kanaal zien :musaloverful,ik ga alle dingen van de video die ik kan reviewen,daar zal ik nu artikels over schrijven zoals je kan zien gaan we beginnen met labello fruity shine strawberry,ik heb deze in de okay gekocht ik heb deze al maar ik wou er nog eentje want ik heb het gevoel dat ik de oude snel ga op hebben omdat ik hem zo goed vind.daarom.omdat ik het allemaal al weet van mijn oude kan ik meteen vertellen wat ik ervan vind.het is een lippenbalsem met een aardbeien geur maar dat kan je zien aan de verpakking en de tittel.hij ruikt overherelijk en is daarom heel verslavend ik ruik er nog elke dag aan.de geur geeft je meteen een zomergevoel ik heb deze gekocht voor 2,89 ik vind het een beetje duur voor een lipbalsem.hij is heel lekker en geeft een fantastich zomergevoel en geur ,een geur die je wilt blijven kopen,geniet ervan !!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten