zondag 16 juni 2013

biocura mascara bruin

hoi je ziet het goed ik heb niet gelogen toen ik zei dat mijn pauze gedaan was.ik wou mijn eerste revieuw doen over de biocura mascara in de bruine kleur.ok om te beginnen is de mascara heel fijn mijn moeder vind niet dat ik met zwarte mascara sta vanwege mijn vampierkleur haha :).dus dacht ik van mischien sta ik met bruin maar het is tegengevallen ik had gewoon zwarte wimpers ik denk niet dat dit te maken heeft met de mascara maar ok dat is wel een tegenvaller voor mij maar ik kan hem toch nog gebruiken over het algmeen heeft biocura hele goeie mascara's die niet prikken ofzo het zijn hele goeie mascara hij is gewoon hetzelfde als de warte en andere mascara's van make up merken.een aanrader zullen we zeggen ik ben hier heel te vrede over.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten