vrijdag 29 augustus 2014

biocura nagellak (07 duifblauw)

Biocura verkoopt ook nagellak,daar gaat deze revieuw dus over.
Ik gebruik hem niet heel vaak maar ik ben niet echt een nagellakdrager.
Maar dat is nu niet het punt,ik vind het een mooie grijze kleur het is de enige donkere kleur van allemaal
de andere zijn meer rozige kleuren.de naam zegt het zelf het is echt een duifkleur het lijk gewoon echt erop.
Het geeft een mooie glans af op mijn nagels ,hij blijft heel lang zitten ik denk ongeveer 4 a 5 dagen.
Hij is ook weer heel goedkoop er zijn verschillende kleuren in en dit is de donkerste kleur(denk ik )
Hij droogt ook snel op,ik vind de verpakking heel erg mooi het is wel een lange dop maar ik vind de verpakking wel mooi.Er zit 11 ml in je kan er dus heel erg lang mee.Ik zou het in de aldi eens zoeken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten