dinsdag 26 augustus 2014

labello love therapy in raspberry dream

Ik heb ook een review over de diablo munt geschreven die kan je ook nog bekijken in een paar artikels terug.Hoedan ook ....
Voordegene die geen engels kunnen raspberry is framboos.
Ik vind raspberry dream wel een leuke naam.
Ik kende love therapy niet , tot ik het opzocht en nu weet ik wat love therapy is.
Degene die het willen weten ,love therapy is een een merk die eigenlijk kleding verkoopt.
Ik vind de verpakking van die labellos met love therapy heel erg mooi.er staat een dwerg en een raspberry opgetekend ik vind het een  heel erg schattig en een hele leuke verpakking.
Je kan op de foto hieronder de verpakking zien.
Ik vind het een heel mooie labello,de stick heeft een roze kleur die iets licher van kleur is dan de pearly shine van labello,deze geeft een lichtroze kleur af op de lippen.Ik vind het een mooie kleur en ik vind de het ook een lekker reukende labello een echte aanrader en ook weer topbudget.ik zou deze labello eens zoeken.

Vergeet ook mijn youtube kanaal lifewithlisa niet te bekijken


Geen opmerkingen:

Een reactie posten