dinsdag 19 augustus 2014

Essence 2 in 1 eyeliner pen

Dit was mijn eerste eyeliner, ik kon in het begin echt niet werken met eyeliner over een tijd geleden probeerde ik het opnieuw en lukte het EINDELIJK!(gewoon een leuk fijtje
Ik vind de eyeliner goed en niet goed.
Goed :omdat hij mooie en fijne lijntjes trekt.
Niet goed: omdat hij een beetje raar doet ofwel is het omdat hij versleten is ofwel is het gewoon zo.
In het begin gaat het goed maar vaak op het einde is hij uitgedroogt dat hij nog amper een lijntje trekt.
En dan moet je er een paar keer over gaan eerder er terug iets uitkomt,voor de rest is hij wel ok.
Het is wel een lange pen maar zodra je er mee over weg kunt is het niet onhandig
hij kost denk ik ongeveer rond de 2 euro,hieronder kan je een foto zien van de eyelinerpen:
dit was de review hoplijk vonden jullie het een handig artikel,bedankt voor het lezen van dit artikel
bekijk ook mijn nieuw youtube kanaal over beauty,fashion en lifestyle:lifewithlisa op youtube.!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten