dinsdag 19 augustus 2014

miss sporty 011 ibiza beach party oogschaduw palletje

Ik heb dit palletje uit de big bazaar net zo als mijn twee andere (waar ook nog een artikel van komt).
Het kost denk ik minder dan  twee euro mischien minder dan 1 euro.
Het heeft(zoals op de foto hieronder)een lichtbruinachtige oogschaduwkleur ,een blauwe oogschaduwkleur en een rode lipglosss ,inderdaat het bevat twee oogschaduws en 1 lipgloss.Dat hebbben de ander palletjes ook trouwens.het zijn 2 hele mooie en fijne oogschaduws,ze zijn goed gepigmenteerd.de lipgloss gebruik echt nooit omdat het zo een  vaste creme lipgloss is (wat ik dus niet fijn vind).
Maar ik raad dit paletje echt aan net zoals de andere (er zijn nog twee die ik heb waar een review van komt)
Het is de moeite om eens te kijken of te zoeken achter dit palletje.
Bedankt voor het lezen van dit artikel 
Vergeet mijn nieuw kanaal niet te bekijken voor deze blog over beauty fashion en lifestyle(lifewithlisa) 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten