dinsdag 19 augustus 2014

catrice mono oogschaduw (620 inglorious mustards)

Jullie lezen het goed een catrice review(eindelijk)ik ben geen fan van catrice omdat ik het niet echt geweldig budget vind die producten kosten al rond de 4 euro essence vind ik een stuk meer budget daarom koop ik niet zo snel catrice .
Hoe dan ook: de oogschaduw,ik heb deze ook al een tijdje .
Ik vind het een hele fijne oogschaduw, hij heeft veel pigment en dat vind ik wel goed,het is ook een hele mooie kleur,hij ligt rond de 4 eur den ik ik,of 3 euro ben niet zeker,weet niet of ze die oogschaduw nog verkopen.hij brengt ook heel makelijk aan,ik gebruik deze niet heel vaak maar hij is wel ok.
hieronder is een foto van de oogschaduw:
Hopelijk vonden jullie dit een handig artikel,bekijk ook mijn nieuw kanaal.
Een kanaal over beauty fashion en lifestyle:lifewithlisa op youtube.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten