zondag 17 augustus 2014

essence all in one bb creme(03 medium)spf 30

Ik heb deze bb creme al een aantal maanden.
ik ben er te vrede over en niet te vrede over.
Niet te vrede omdat hij te lopend  is ik kan hem niet gewoon weggooien in mijn bakje of de volgende keer dat ik hem wil gebruiken vloeit alles eruit en het tube en de binnekant van de dop is snel vuil.
ik vind hem prima van de houdbaarheid ,daarmeee bedoel ik dat hij wel lang blihft zitten.
Ik gebruik hem bijna nooit omdat ik zo dom ben om hem veel te donker te nemen
ik heb de lichtste kleur nodig en toch pak ik derde kleur gewoon veel te donker dat is mijn schuld.
maar zonder dat zou ik hem niet aanraden want zoals ik zei, het is veel te lopend en de dop is heel rap vuil.
Ik zou hem niet kopen ik denk dat de cc creme beter is(moet hem nog kopen)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten